Bilangan Pengunjung

Monday, October 17, 2011


Bersyukur sangat atas kurniaanNya, bakat yg telah lama tidak diasah sejak meninggalkan sekolah.. tak sangka masih boleh melukis dengan baik.. sejak keje di company baru ni byk benda yg aku belajar.. suatu hari aku dipanggil bos untuk mengambil job, ternampak lakaran baju pengantin yg baru ditempah.. cantik!.. lepas habis keje, setibanya di rumah.. terus capai pencil & kertas. aku cuba melukis dan walla... dalam 1 jam dah siap satu lakaran baju.. sengih sorang2.. "wah tak lama lagi boleh la bukak butik pengantin"... berangan la plak.....
Itulah keje aku sepanjang 3 - 4 bln lepas.. agak lama tak dapat job fotography.. macam2 keje aku buat kat rumah mgisi masa lapang.. bulan depan dah dapat satu job kat parit.. alhamdulillah... nantikan hasilnye ok..

No comments:

Post a Comment